מודעה בבריטניה רומזת: השקת אייפון חדש כבר באוגוסט?

לשריין תאריך? מודעת דורשים בבריטניה קוראת לגיוס עובדים עבור מכירת אייפונים בחנויות של אפל במדינה, לתקופה שבין 16 באוגוסט עד 29 באוקטובר

ככל שמתקרבים לסוף השנה, בלי שום בדל של מידע ממקור רשמי או מוסמך, השמועות בדבר דור חמישי למכשיר האייפון של אפל רק הולכות וגוברות. הפעם תורו של האתר Cnet בבריטניה לפרסם את מה שנראה כאפשרות ריאלית לתאריך השקה של האייפון הבא.

האתר פרסם הבוקר (ה') כי במודעת דרושים שהתפרסמה על ידי חברת Gekko, המתמחה בגיוס והכשרה של אנשי מכירות, היא מחפשת אנשי מכירות למכשירי האייפון "לפרויקט מרגש" במשרה מלאה (5 ימים בשבוע), לתאריכים שבין ה-16 באוגוסט עד ה-29 באוקטובר. במודעת הדרושים מציינת Gekko כי היא פועלת מטעם חברת אפל ששכרה את שירותיה לגיוס עובדים אלו וכי היא עבדה איתה בעבר. עוד ניתן למצוא במודעה שהתפרסמה כי תאריך הגיוס נקבע ל-12 באוגוסט, השכר הוא 75 ליש"ט ליום ומקום העובדה הוא בחנויות אפל ברחבי בריטניה.

עד כה כל ההערכות שנעשו ופורסמו דיברו על כך שהייצור המעשי של האייפון הבא יחל בחודש אוגוסט ומכירתו תחל בספטמבר. הכול, כאמור, היה ונשאר בגדר שמועות. כעת נראה כי אפל דואגת לגיוס עובדים לחנויות שלה ברחבי בריטניה לקראת השקה אפשרית כבר באמצע אוגוסט, או ליתר דיוק ב-16 באוגוסט. כזכור, השקת האייפון 4 בשנה שעברה נערכה בכמה מדינות בודדות במקביל, שהיו הראשונות למכור את המכשיר, ובריטניה ביניהן.