האנליסטים שוריים על אפל: צופים זינוק של 65% ברווח

ענקית הטכנולוגיה צפוייה לדווח על תוצאותיה לרבעון השני ביום ג' הקרוב ■ אנליסטים בשוק צופים עלייה של 60% בהכנסות ורווח נקי של 5.83 דולר למניה ■ אנליסט: "אפל מאד אטרקטיבית"

ענקית הטכנולוגיה אפל צפויה לדווח על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של שנת 2011, השבוע ביום ג' (עם סיום המסחר בוול סטריט), והאנליסטים בשוק יוצאים בתחזיות שוריות לקראת פרסום הנתונים.

על פי תחזיות האנליסטים בשוק, אפל צפויה לשווק על רווח של 5.83 דולר למניה - עלייה של 65% לעומת רווח של 3.51 דולר למניה בלבד, ברבעון המקביל בשנה שעברה. עוד צפויות הכנסותיה של אפל לזנק ב-60% ל-24.9 מיליארד דולר למניה, לעומת 15.7 מיליארד דולר ברבעון השני של שנת 2010.

"המניה של אפל מתומחרת באופן מאד אטרקטיבי, בעיקר ביחס לשאר מניות הסקטור בשוק", אמר צ'אנינג סמית', אנליסט בקרן הון סיכון.

גם טוני אורסילו, אנליסט בלומיס אנד סיילס, שורי על אפל: "בערך פעם בשנה יש מצב בו המנייה יורדת מעט ודאגות לטווח הקצר עולות, וזה דווקא חלון הזמן בו צריך להיכנס פנימה". לדבריו, "אני צופה לגידול משמעותי של אפל ברבעון השני. הדאגות סביב אפל נוגעות בעיקר לרבעון השלישי, ולא לזה הנוכחי".

אפל צפויה להציג תוצאות חיוביות ברקע בעיקר הצלחתה במכירות של מוצרי הדגל שלה - האייפון, האייפד והאייפוד. האייפון, כך מעריכים בשוק, תרם לכ-40% מהכנסותיה של ענקית הטכנולוגיה, כאשר מוערך כי כמות המשלחים של המוצר עמדו הרבעון בטווח שבין 17 ל-18 מיליון.