אלקטרה מוצרי צריכה משיקה מחדש את המותג ווירלפול בישראל. המהלך, בהשקעה כוללת של כ-7 מיליון שקל, כולל השקה של כ-100 מוצרים חדשים במגוון קטגוריות.
4 מיליון שקל מתוך הסכום הכולל יושקעו בקמפיין פרסומי רחב-היקף באמצעות משרד הפרסום GPS. מעבר לקמפיין זה יכלול המהלך את חשיפת קו המוצרים לסוחרים פרטיים, אנשי מכירות ורשתות, חסות על חולצות שחקני קבוצת מכבי אלקטרה תל-אביב ופעילות ממוקדת בנקודות המכירה.
לדברי מאיר סהר, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הסחר באלקטרה מוצרי צריכה, "המותג ווירלפול היה פעיל עד היום בארץ ב-4 קטגוריות - מכונות כביסה, מדיחים, מקפיאים ומקררים. החל מהחודש הקרוב יתווספו קטגוריות נוספות, ובהן תנורים, כיריים, קולטי אדים ומיקרוגלים".
בחברה מדגישים כי במוצרים החדשים נעשה שימוש בטכנולוגיה חדשה - "החוש השישי" - לשיפור קלות בשימוש, ביצועים גבוהים ושימוש מינימלי במשאבים. כך למשל, מושקת מכונת כביסה שקטה במיוחד החוסכת עד 20% בצריכת האנרגיה; מכונת ייבוש כביסה החוסכת 30% בזמן הייבוש, ומדיח כלים עם צריכת מים נמוכה במיוחד.
יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, אמר היום (א') כי בחברה רואים בווירלפול כמותג מוצרי חשמל ביתיים אסטרטגי: "מטרתנו המרכזית היא למצב ולבסס את ווירלפול בישראל כאחד מ-3 המותגים המובילים בתחום מוצרי החשמל הלבנים, ובמקביל להציע ללקוחותינו סל מוצרים רחב עוד יותר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.