המלחמה על מחירי החיתולים ותחליפי החלב לתינוקות מחריפה. רשתות השיווק ממשיכות להודיע על מבצעי הוזלה מיוחדים. כך למשל, הודיעה היום (ב') רשת מגה קמעונאות כי תחל למכור את אריזות האגיס המיובאות מטורקיה גם בתתי הרשתות מגה, מגה בעיר ומגה באינטרנט. עד כה שיווקה אותן ברשת מגה בול בלבד.
הודעתה גררה מיד את חוגלה קיבמרלי המתחרה להצהיר כי איכות החיתולים המיובאים נחותה מאלה שהיא משווקת.
לדברי רמי לוי, בעלי שיווק השקמה, התחרות רק תלך ותחריף. הוא עצמו מצוי בימים אלה במשא ומתן מתקדם עם יצרני תחליף החלב אופטימים לשיווק בסניפי הרשת.
בים המבצעים, חשוב לשים לב: הם מוגבלים בזמן.
המבצעים האחרונים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.