ענקית הרשת יאהו , דיווחה עם סיום המסחר על רווח של 18 סנט למניה כפי שצפו אנליסטים בשוק לעומת 15 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, הכנסות החברה רשמו ירידה ל-1.07 מיליארד דולר לעומת 1.12 מיליארד דולר ברבעון המקביל.
עוד הוסיפה החברה כי ברבעון השלישי של השנה היא צופה שההכנסות ינועו בין 1.05 מיליארד דולר ל-1.1 מיליארד דולר. הכנסות נמוכות יותר מתחזיות אנליסטים שצפו בממוצע הכנסות של 1.12 מיליארד דולר.
יאהו הצליחה להגדיל את המרווחים תחת ניהולה של המנכ"לית קארול בראטץ', תוך שהיא מבכרת להתמקד בפרסום ברשת, ומגדילה את היקף שיתוף הפעולה עם ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט.
"יאהו צפויה לצמוח עוד בתקופה הקרובה", כותב על החברה האנליסט יון קים מבלנצ'ר אנד קו. מנגד, קים מצביע על "איום הולך וגדל מצד חברות הפרסום ברשת, דוגמת פייסבוק וגוגל".
נציין כי מניית יאהו צנחה ב-13% ב-12 החודשים האחרונים, בעוד אנליסטים בשוק מעניקים למניה מחיר יעד של 19 דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.