אמריקן אקספרס משיקה אפליקציית פייסבוק המציעה ללקוחותיה עסקאות המבוססות על הפרופיל שלהם ברשת החברתית. הלקוחות יוכלו להירשם לאפליקציה מדף הפייסבוק שלהם, ולקבל עסקאות המבוססות על המידע שפייסבוק אוספת עליהם.
היתרון המשמעותי של שיתוף הפעולה החדש, הינו כי להבדיל משירותי קופונים דוגמת גרופון וליבינג סושיאל - לקוחות אמריקן אקספרס לא יידרשו לשלם מראש כדי להירשם לעסקאות, ולא ייקנסו במידה ולא ינצלו את העסקה אליה נרשמו.
עדיין לא ברור בשלב הזה כי מותאמות אישית יהיו העסקאות שיינתנו ללקוחות אמריקן אקספרס באמצעות האפליקציה, כאשר לפחות בעת הנוכחית משתפת חברת האשראי פעולה במיזם רק עם 100 חברות.
אולם, לדברי גורמים באמריקן אקספרס, פועלים בחברה כדי להביא לשיתוף פעולה מהיר עם חברות נוספות, בהקדם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.