אמריקן אקספרס תציע עסקאות למימוש דרך הפייסבוק

אמריקן אקספרס משיקה אפליקציית פייסבוק להצעת דילים ללקוחותיה, ע"ב הפרופיל שלהם ברשת החברתית ■ היתרון: הלקוחות לא יידרשו לשלם מראש על העסקאות ולא ייקנסו במידה ולא יממשו אותן

אמריקן אקספרס משיקה אפליקציית פייסבוק המציעה ללקוחותיה עסקאות המבוססות על הפרופיל שלהם ברשת החברתית. הלקוחות יוכלו להירשם לאפליקציה מדף הפייסבוק שלהם, ולקבל עסקאות המבוססות על המידע שפייסבוק אוספת עליהם.

היתרון המשמעותי של שיתוף הפעולה החדש, הינו כי להבדיל משירותי קופונים דוגמת גרופון וליבינג סושיאל - לקוחות אמריקן אקספרס לא יידרשו לשלם מראש כדי להירשם לעסקאות, ולא ייקנסו במידה ולא ינצלו את העסקה אליה נרשמו.

עדיין לא ברור בשלב הזה כי מותאמות אישית יהיו העסקאות שיינתנו ללקוחות אמריקן אקספרס באמצעות האפליקציה, כאשר לפחות בעת הנוכחית משתפת חברת האשראי פעולה במיזם רק עם 100 חברות.

אולם, לדברי גורמים באמריקן אקספרס, פועלים בחברה כדי להביא לשיתוף פעולה מהיר עם חברות נוספות, בהקדם.