ענקית המזון מקדונלדס צפויה לדווח מחר על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2011, תוך שהיא צפויה להציג רבעון שמיני ברציפות של גידול ברווחים - הרצף הארוך ביותר שלה מזה 13 שנה. זאת, כאשר מוצרים חדשים דוגמת האייס-לימונדה-תות מסייעות לחברה להתמודד עם הגידול בעלויות הייצור, שהופכות את עסקי מכירת ההמבורגרים לפחות רווחיים.
הרשת השנייה בגודלה בעולם מבחינת היקפי סניפיה (אחרי רשת סאבווי), צפויה לדווח מחר על עלייה ברווח ל-1.28 דולר למניה, עם הכנסות בהיקף של 6.65 מיליארד דולר - כך על פי סקר אנליסטים של בלומברג.
"מקדונלדס היא יצרנית המזון המהיר המצליחה ביותר בעולם, אך עדיין מנסה לשכפל את המרווחים הגבוהים במכירות יצרנית הקפה העולמית סטארבאקס", אומר סטיב ווסט, אנליסט ב-Stifel Nicolaus. "שעלויות הייצור עלו, מקדונלדס שיווקה בחוכמה את משקאות המק-קפה, אשר 80% מסך מכירותיהם מומר לרווחים, לעומת 60% בלבד מהמבורגרים", לדבריו.
מקדונלדס הציגה עלייה ברווחיה למנייה בכל רבעון מאז הרבעון השלישי של 2009, בעוד מניית החברה עלתה ב-12% ב-12 החודשים האחרונים מאז החודש הנוכחי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.