מורגן ג'וזף: 5 מניות לקנייה עם מחירי יעד שאפתניים

דיוויד קסטנבאום, מנהל ההשקעות של מורגן ג'וזף, ממליץ על 5 חברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה ■ לאיזו חברה חוזה קסטנבאום זינוק של 74%?

עונת הדוחות לרבעון השני בוול סטריט החלה. ב"פרונט" מרכזות עניין חברות טכנולוגיה מוכרות, דוגמת אפל ומיקרוסופט - שפירסמו באחרונה תוצאות פיננסיות מרשימות לרבעון שהסתיים ב-30 ביוני. אולם, ישנן חברות נוספות - מעט פחות מוכרות - שיכולות להסב למשקיעים נחת.

דיוויד קסטנבאום (David Kestenbaum), מנהל ההשקעות של מורגן ג'וזף, הצביע השבוע בריאיון ל-CNBC על 5 מניות עם המלצת "קנייה", מחיר יעד שאפתניים, ופוטנציאל צמיחה גבוה.

אז מהן המניות המומלצות לקנייה?

האסברו (Hasbro) תציג צמיחה בשיעור גבוה במחצית השנייה של השנה, על רקע השקתם של מוצרים חדשים, וזאת למרות תוצאות חלשות יחסית שלה, ברבעון החולף - כך לדברי קסטנבאום. הוא מצמיד למניה מחיר יעד של 54 דולר, פרמיה של 33% על מחיר המניה ביום ו', בוול סטריט.

Amarin (סימול: AMRN) היא הבחירה השנייה של קסטנבאום. מדובר בחברת ביוטכנולוגיה, אשר צפוייה לדבריו ליהנות מביקושים גבוהים במיוחד בשנה הקרובה - בעוד החברה עמלה ברקע על פיתוח תרופה חדשה לטיפול במחלות לב. למניית החברה הזו מציב קסטנבאום מחיר יעד שאפתני של 25 דולר, המשקף פרמיה של לא פחות מ-74% על מחירה כיום.

Integra LifeSciences Holdings (סימול: IART), היא חברה לייצרו מכשור רפואי, אשר קסטנבאום צופה כי תשפר דרמטית את התוצאות הפיננסיות שלה - במחצית השנייה של שנת 2011. "אנחנו לא מאמין שהרפואים בבתי החולים יחתכו בהוצאות המכשור שלהם, להיפך - זוהי חברה מאד בטוחה להשקעה". מחיר היעד של Integra על פי קסטנבאום הוא 59 דולר - מדובר בצפי לעלייה של 25% ב-12 החודשים הקרובים.

Central European Media Enterprises (סימול: CETV) - חברת הפקה, אשר קסטנבאום משער כי "תתאושש, יחד עם השווקים באירופה". מחיר היעד של קסטנבאום לחברה הוא 25 דולר, פרמיה של 35% על מחירה הנוכחי.

Spectrum Pharmaceuticals (סימול: SPPI) - חברת ביוטכנולוגיה נוספת עליה ממליץ קסטנאום, אשר "מפתחת תרופה לטיפול בסרטן, בעוד השיקה כבר שתי תרופות בשנים האחרונות". הוא מצמיד למנייתה מחיר יעד של 17 דולר - פרמיה נאה של 51% על מחיר המניה ביום ו', בסיום המסחר.