אחרי שנשארה מאחור בשל התפתחות מואצת של רשתות חנויות הנוחות המתחרות, רשת Sogood של סונול מנסה לתת מענה לתחרות הקשה מצד של yellow של חברת פז, מנטה של דלק ואלונית של דור-אלון.
היום (א') הכריזה החברה כי תנסה ליצור בידול תחרותי על-ידי מתן הצעות ערך מגוונות לילדים, ובתוך כך הפיכת מתחמי הנוחות לידידותיים ונגישים לילדים ולמשפחות.
לדברי החברה, בכוונתה להשקיע באסטרטגיה רב-שנתית, אשר תכלול "ראייה היקפית של עולם הילד והמשפחה, לרבות שילוב מזון בריא לילדים, ייזום שיתופי-פעולה אסטרטגיים עם גופי תוכן המזוהים עם ילדים, קידום פעילויות חינוכיות, בניית פורמטים מקוריים לילדים הכוללים משחקי חשיבה, משחקי דרך ועוד".
בנוסף לכך הודיעה היום החברה כי חתמה על הסכם עם חברת קונספט 4 סאקסס (C4S) בבעלות יעל ארד, מומחית לאסטרטגיה שיווקית בעולם הילדים, בשיתוף עם אבי זיתן, מומחה לאסטרטגיה שיווקית. ארד תספק לסונול שירותי ייזום, ניהול, רכש ושיווק של קטגוריית צעצועי ילדים לצורך שיווקם ברשת חנויות הנוחות.
במהלכים אלה תשקיע החברה עד סוף השנה יותר מ-2 מיליון שקל.
רשת חנויות הנוחות Sogood מונה 165 סניפים בפריסה ארצית. עד סוף השנה צפויה הרשת לפתוח 10 חנויות חדשות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.