ההמלצות החמות: 4 מניות עם יחס חוב/נכסים נמוך

באתר Kapitall התפרסם מאמר מעניין על 4 מניות של חברות שיש להן יחס חוב/נכסים נמוך יחסית ושגם היחס Put/call ירד לאחרונה

שבוע המסחר בוול סטריט ייפתח מחר (ב') אחרי שננעל במגמה מעורבת ביום המסחר האחרון אך עליות נרשמו במהלך רוב השבוע. דריכות עדיין מורגשת אצל המשקיעים לקראת ה-2 באוגוסט, היום בו ארה"ב תיכנס לחדלות פירעון במידה והרפובליקנים והדמוקרטים לא יצליחו להגיע להסכם על העלאת תקרת החוב עד אז.

בינתיים, חברות רבות ממשיכות לפרסם את דוחותיהן הכספיים מדי יום ואצל מנהלי ההשקעות ואנליסטים מצטבר מידע רב לגבי שינויים במאזני החברות בעקבות תוצאות הרבעון האחרון. ברמת המיקרו, תוצאות החברות טובות בדרך כלל.

באתר Kapitall התפרסם מאמר מעניין על 4 מניות של חברות שיש להן יחס חוב/נכסים נמוך יחסית ושגם היחס Put/call ירד לאחרונה.

1. Statoil ASA (סימול: STO). פועלת בתחום חיפושי הגז והנפט. שווי שוק של כ-80 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-18.3% בשנה האחרונה. היחס חוב/נכסים עומד על 0.17 בלבד והיחס Put/call (אופציות) רשם ירידה של 29.69% ב-10 ימי המסחר האחרונים.

2. AIG . לענקית הביטוח שווי שוק של כ-52.3 מיליארד דולר לאחר ירידה של כ-20% בשנה האחרונה. היחס חוב/נכסים עומד על 0.13 בלבד והיחס Put/call (אופציות) רשם ירידה של 3.28% ב-10 ימי המסחר האחרונים.

3. TIM Participacoes S.A. (סימול: TSU). לחברה, הפועלת בתחום התקשורת האלחוטית, שווי שוק של כ-12.2 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-81% בשנה האחרונה. היחס חוב/נכסים עומד על 0.17 בלבד והיחס Put/call (אופציות) רשם ירידה של 24.24% ב-10 ימי המסחר האחרונים.

4. LG Display Co (סימול: LPL). לחברה, הפועלת בתחום תעשיית האלקטרוניקה, שווי שוק של כ-10 מיליארד דולר לאחר ירידה של כ-10% בשנה האחרונה. היחס חוב/נכסים עומד על 0.1 בלבד והיחס Put/call (אופציות) רשם ירידה של 52.02% ב-10 ימי המסחר האחרונים.