המעו"ף ירד ב-0.55% לפני הפקיעה; טבע עלתה ב-0.6%

יציבות במסחר בחוזים על וול סטריט ■ נחתמה העיסקה למכירת החזקות קמור בחברת קמור מוטורס לדלק רכב ■ טבע עמדה בציפיות לרבעון השני

יום המסחר בבורסה של תל אביב (ד') ננעל בירידות שערים לאחר שהתנהל במגמה שלילית לכל אורכו. ירידות בוול סטריט בסיום המסחר, מגמה מעורבת באסיה, ירידות באירופה, פערים מעורבים במניות הדואליות וצפי לירידות שערים בפתיחת המסחר בניו-יורק היום השפיעו על המסחר באחד העם. נזכיר כי מחר בבוקר יפקעו אופציות המעו"ף לחודש יולי.

רועי לאופר, מנהל חדר המסחר בדש ברוקראז', אומר בשיחה עם "גלובס" כי "פתיחת המסחר מאפיינת את חודשי הקיץ תוך מחזורים נמוכים ותנודות כמעט בלתי מורגשות. בראש טבלת המחזורים נמצאת טבע אשר פרסמה הבוקר את דוחותיה בהתאם לציפיות. לאורך היום צפויים לרכז עניין הדוחות הכספיים שעתידים להתפרסם בשווקי אירופה וארה"ב השווקים ממתינים להתפתחויות לאורך היום בנושא תקרת החוב בארה"ב וכיצד יגיבו שווקי האג"ח באירופה".

המחלוקת בין הרפוליקנים לדמוקרטים בארה"ב ממשיכה לטלטל את השווקים ולייצר הרבה אי ודאות כאשר נראה כי ההסכמה רחוקה ותאריך היעד לסיום המחלוקת, ה-2 לאוגוסט, מתקרב. לאור הסיכון לכלכלה הגלובלית במידה וארה"ב תאבד את הדירוג המושלם שלה (AAA), קרן המטבע הבילאומית החליטה לדחוק במחוקקים בארה"ב להגיע להסכמה ולהעלות את תקרת החוב. "ארה"ב צריכה להעלות את תקרת החוב בדחיפות ולהגיע להסכמה לצמצום החוב בטווח המיידי", נכתב בהודעה שפירסמה אמש קרן המטבע הבינלאומית. "לסיכונים הללו יהיו גם השלכות משמעותיות על הכלכלה הגלובלית לאור התפקיד המרכזי של האג"ח האמריקני בכלכלה העולמית".

טבע עומדת בצפי; דלק רכב רוכשת את קמור מוטורס

ענקית התרופות הישראלית טבע דיווחה הבוקר כי מכירותיה ברבעון השני של 2011 הסתכמו בכ-4.2 מיליארד דולר, צמיחה של 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה דיווחה טבע על רווח נקי על פי non-GAAP של 984 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה ל-981 מיליון דולר ברבעון המקביל.

חברת נייס הציגה היום דוח טוב לרבעון השני של 2011. הכנסות החברה (non-GAAP) ברבעון הגיעו לשיא של 196.7 מיליון דולר, עליה של 16.0% לעומת הכנסות של 169.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2010. הרווח נקי (non-GAAP) ברבעון גדל ל-32.3 מיליון דולר מ-26.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2010. הרווח למניה ברבעון עלה ל-0.50 דולר מ-0.41 דולר ברבעון השני של 2010.

חברת אודיוקודס דיווחה היום כי ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-41.5 מיליון דולר בהשוואה ל-41 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2011, ול-36.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי על בסיס GAAP ברבעון הסתכם בכ-4 מיליון דולר, 0.10 דולר למניה (בדילול מלא), בהשוואה לכ-3 מיליון דולר, ו-7 סנט למניה ברבעון הראשון של שנת 2011, ובהשוואה ל-2.1 מיליון דולר ו-0.05 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד.

ריטליקס הודיעה אתמול כי רכשה את חברת MTXEPS, המעניקה פתרונות תוכנה לניהול תשלומים אלקטרוניים. ריטליקס תרכוש את כל מניותיה של חברת MTXEPS האמריקנית, בסכום של כ-18.95 מיליון דולר במזומן. סכום נוסף של עד 6 מיליון דולר ישולם בשנתיים הקרובות, כנגד השגת יעדים עסקיים מוגדרים.

נחתמה העיסקה למכירת החזקות קמור בחברת קמור מוטורס לדלק רכב . ההסכם נחתם לפי שווי חברה של 253 מיליון שקל לקמור מוטורס. כשתושלם העסקה צפויה קמור לרשום רווח הון כתוצאה מביצועה בסכום של כ-110 מיליון שקל, לפני מיסים והוצאות עסקה.

[לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח][לאתר קרנות]