רשת מחסני כמעט חינם וחברת ישראכרט הכריזו היום (ד') על השקת כרטיס אשראי חוץ-בנקאי משותף. בכך הולכת כמעט חינם אחרי רשתות שיווק אחרות המחזיקות כרטיס אשראי חוץ-בנקאי.
לישראכרט יש כרטיס אשראי משותף עם סופר-פארם, לייף סטייל ורשת ויקטורי, בעוד ששתי רשתות השיווק הגדולות השיקו כרטיסי אשראי עם חברות אשראי אחרות - שופרסל עם לאומי קארד ורבוע כחול עם ויזה כאל (דיינרס).
רשת רמי לוי שיווק השקמה ניהלה בעבר משא-ומתן עם ישראכרט להשקת כרטיס אשראי חוץ-בנקאי, ואילו רשת קו-אופ ישראל ניהלה משא-ומתן דומה עם כאל, אבל משאים-ומתנים אלה לא הבשילו לפי שעה להשקה כלשהי.
כרטיס האשראי הוא כלי ליצירת נאמנות אצל הלקוחות ומהווה אפיק הכנסה נוסף לרשת. בעבר אמר ל"גלובס" עדי צים, מבעלי השליטה ברשת מחסני כמעט חינם, כי הוא מעריך כי "בעבודה מאסיבית והטבות ייחודיות, נצליח לגייס 100 אלף חברים לכרטיס האשראי".
ההצטרפות למועדון הלקוחות "ישראכרט מחסני כמעט חינם" תתבצע ב-29 בסניפי הרשת ובמוקדי המכירות של ישראכרט.
המצטרפים יהיו פטורים מדמי כרטיס בשנתיים הראשונות. בנוסף, המצטרפים יקבלו שורת הטבות הכוללת 120 שקל לקניות ברשת, הטבה המותנית באחזקת הכרטיס ובשימושים בו בהיקף של 750 שקל לחודש וכן שובר המעניק 10% הנחה בקנייה הראשונה, עד לקנייה בגובה 1,000 שקל.
יוסי מימון, סמנכ"ל השיווק של רשת כמעט חינם, מסר כי הרשת מצפה לגייס בתוך חצי שנה 20 אלף איש לכרטיס האשראי. "מועדון הלקוחות שלנו מונה כ-115 אלף איש, הנהנים מהנחות משמעותיות על מגוון מוצרי הרשת. בחרנו בקבוצת ישראכרט כשותף עסקי, הודות להצלחה יתרה בהשקת תווי הקנייה. בחג הקרוב אנו נערכים למכירות תווי קנייה בסך 15-20 מיליון שקל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.