חברת הוט השקיעה כ-2 מיליון שקל בהקמת מתחם חווייתי לילדים באזור הדיוטי פרי בנתב"ג. המתחם, המשתרע על שטח של 200 מ"ר, פתוח לקהל הרחב כחלק מפרויקט "הוט - המקום למשפחה שלך".
בין הפעילויות שיוצעו במקום: צילום קליפ וידיאו אישי של הילד עם דמויות אהובות מסדרות פופולריות, משחקי טריוויה בתחום הארצות בעולם (ערי בירה, מאכלים, תרבויות, היסטוריה ועוד), משחקי מחשב, פינות צפייה בהתאמה לגילאים שונים, תא לצילום אוטומטי של תמונה למזכרת וגי'מבורי לפעוטות.
המתחם ייפתח לקהל הרחב במשך כל חופשת הקיץ, במשך 7 ימים בשבוע וכ-16 שעות ביממה בהתאם ללוח הטיסות. ביציאה מהמתחם יקבלו הילדים ערכת עלייה למטוס, הכוללת חוברת צביעה והפעלה וחבילת צבעים.
"אנו מחפשים הזדמנויות להביא ערך מוסף והנאה בצדו גם להורים וגם לילדים", אומרת סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק בהוט. "המתחם בנתב"ג יהווה את חווית הטיול הראשונה של הילדים. ההורים יוכלו לבלות יחד עם ילדיהם ולהעביר את השהות בשדה באופן מקורי ומפנק, ללא עלות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.