כחודש לאחר הולדתה של הרשת החברתית של גוגל, גוגל פלוס, היא מציבה אתגר לפייסבוק ששלטה עד לאחרונה בסקטור הרשתות החברתיות. לפי ממצאים שאספה סוכנות הידיעות "רויטרס", גוגל פלוס היא הרשת החברתית עם הצמיחה המהירה ביותר.
בעוד שלפייסבוק לקח 852 ימים לצבור 10 מיליון משתמשים, ולטוויטר זה לקח 786 ימים - לגוגל פלוס לקח 16 ימים בלבד. מאז, הצליחה גוגל פלוס יותר מלהכפיל את מספר המשתמשים ל-25 מיליון.
סטיב בלאנק, יזם מסיליקון וואלי, התייחס למלחמה ראש בראש של פייסבוק בגוגל פלוס. "אנו רואים את תחילת הסוף של פייסבוק או כישלון נוסף של גוגל. כרגע זה בעיקר מעניין", אמר בלאנק.
"פייסבוק הפכה לחברת ענק, השאלה היא האם הם יצליחו לשמור על המצב ולהיות הרשת החברתית הדומיננטית בשטח", אמר בלאנק. "חשוב לזכור שבינתיים פייסבוק היא חברה עם מוצר אחד בלבד. זה שלב מאוד מותח בשביל מחזיקי המניות של פייסבוק".
נזכיר כי פייסבוק אינה חברה ציבורית אלא נסחרת בשוק הפרטי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.