המהלך השיווקי החדש של רמי לוי: מיזם חדש של בית-החולים הדסה ורשת רמי לוי שיווק השקמה מבטיח הוזלה של מוצרי מזון בריאותיים.
מדי שבועיים תקבל רשת רמי לוי רשימה של 14 מוצרי מזון בריאותיים ותפעל להוזלת המחיר שלהם ברשת באופן משמעותי. הרשימה תיקבע על-ידי צוות מבית-החולים הדסה.
"הדסה פנו אליי וטענו כי מחלות רבות נגרמות מכך שאנשים אוכלים מזון לא בריא, ואני חושב שיש בזה צדק. אנחנו נחתוך את המחירים של המוצרים ברשימה ב-50%, נבליט את המוצרים במדף, וכך נגרום להורדת המחירים גם אצל המתחרים. המהלך יאפשר מזון בריא במחירים לכל כיס וגם יגדיל את המודעות הצרכנית. השילוט יהיה בשיתוף עם הדסה ולפי המלצתם", מסביר רמי לוי, בעל השליטה ברשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.