האצה ברכישת ערוץ "הדור הבא 24/7" המשודר בכבלים ובלוויין: ל"גלובס" נודע כי על-פי גורמים פנימיים בהוט וב-yes, קצב הרכישה הואץ מאז שנסגר הערוץ לצפייה בתשלום, והוא עומד היום על קרוב ל-80 אלף צופים בשתי הפלטפורמות.
ואולם, לשם השוואה, את ערוץ "האח הגדול" רכשו בעונתו האחרונה כ-350 אלף צופים.
ההערכה היא כי עד לסיום התוכנית תימשך הרכישה, אם כי היא צפויה להתמתן משמעותית.
בשבוע האחרון החליטו בערוץ 10 לוותר על התמודדות מול זכיינית ערוץ 2 קשת בשידור תקציר התוכנית, ושיבצו שתי תוכניות בימים ראשון ושלישי, ימי השידור של רשת, זאת על מנת לייצב את נתוני התוכנית שדשדשו. המהלך הצדיק את עצמו כאשר התוכנית השיגה את נתון הרייטינג הגבוה לעונה ביום שלישי האחרון - 15.3% - פרט להשקה.
מערוץ 10 נמסר כי "ההתחלה האיטית של התוכנית מפנה בימים האחרונים מקום לקצב התרחשויות גדול ועמוק יותר. שינוי הקצב מתבטא בשינוי החיובי בנתוני הצפייה וגם בקצב רכישת המנויים לערוצים 25 ו-29, כאשר בשבוע האחרון בלבד 20 אלף משפחות נוספות רכשו את הערוץ".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.