ענקית החיפוש המקוון הסינית, Baidu , מפעילה את מנוע החיפוש האינטרנטי המוביל בסין ופועלת בתחום זה גם ביפן. החברה מספקת מעל 40 מוצרים ושירותים בשלוש קטגוריות עיקריות: חיפוש, קהילה ושיפור יכולות.
באידו משפרת את יכולותיה בזכות המעבר למערכת הפרסום Phoenix Nest. זהו צעד אסטרטגי ארוך טווח שיאפשר לה להפוך לחברה חזקה יותר עם יכולות טובות יותר להציע למפרסמים. בנוסף, משפרת באידו את טכנולוגיית התצוגה שלה, שתתמוך ביותר פורמטי נתונים ופרסום תלוי הקשר.
באידו היכתה את תחזיות ההכנסה והרווח בתוצאותיה לרבעון השני, ב-5% ו-9% בהתאמה. ההכנסות גדלו ב-78% לעומת הרבעון המקביל ל-528 מיליון דולר והרווח הנקי למניה היה 0.74 דולר. החברה ממשיכה להראות מומנטום חיובי בגידול בהכנסות, שמיוחס בעיקר להוצאה הממוצעת של מפרסמים (צמיחה שנתית של כ-50%). רכישת חברת החיפוש המקוון הסינית Qunar, תתרום לתחזית חזקה לרבעון השלישי (6%-11% מעל הקונצנזוס).
באידו ממשיכה לשפר את יכולות החיפוש בתחומי המפות והסלולר, וכן את פעילותה בתחום המוזיקה והרשת החברתית. החברה מחפשת להרחיב את החיפוש האנכי שלה, תוך שותפות עם CRIC בתחום הנדל"ן, Qunar בתחום הנסיעות ו-Bitauto בתחום הרכב. היא אף תמשיך לתור באופן זהיר אחר הזדמנויות עסקיות מעבר לים.
אנו ממליצים על מנייתה ב"קנייה", במחיר יעד של 182 דולר המתבסס בין השאר על תחזית צמיחה שנתית מורכבת (CAGR) ברווח הנקי למניה, של 23% בשנים 2012-2016. מחיר היעד גבוה בכ-19% מהמחיר הנוכחי.
* נכתב על ידי מחלקת המחקר של מריל לינץ'
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.