רפורמה נוספת ברפורמה בתחבורה הציבורית: יותר מחודש לאחר ההכרזה על הרפורמה, בכוונת משרד התחבורה לבצע שינויים נוספים במסלולי האוטובוסים בגוש דן. השינוי, המוגדר כ"לקחים שהועלו מבחינת הרפורמה", צפוי להיכנס לתוקפו כבר הבוקר (ו').
על דבר השינויים פורסם לראשונה באתר האינטרנט "תחבורה בדרך שלנו" של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל. האזורים שתנועת האוטובוסים בהם תתוגבר בצורה המשמעותית ביותר הם רחוב הירדן ומכללת רמת גן, וכן האזור הדרומי של בת ים - אנה פרנק, קרן היסוד, הרב לוי, יוספטל והנביאים.
בחלק המרכזי של רחוב הירדן ברמת גן ייסעו הקווים 31, 61, בנוסף לקווים 39 ו-336 שנוסעים בו היום, ובחלק הדרומי של בן אליעזר ייסעו הקווים 61 ו-134, זאת בנוסף ל-67. דרום בת ים זוכה לתגבור משמעותי בעקבות השינויים במסלולי הקווים 40, 42, 142, 11, והוספת קו 2א בין חולון לבת ים.
לא יהיה קישור בין עזריאלי לאבן גבירול
מי שיפסיד מהשינויים יהיה החלק הדרומי של רחוב בלפור בבת ים, שידולל בעקבות הסטת מסלולי הקווים 40 ל-42 לרחובות אחרים. גבעתיים מפסידה מהשינוי בקו 31, ושכונות שפירא, קריית שלום ותל כביר מפסידות מקיצור קו 41.
במרכז תל אביב צפוי שינוי ברחוב ויצמן ובכיכר המדינה בעקבות שינוי מסלולי הקווים 14 ו-89. רחוב המלך ג'ורג' ורחוב דיזנגוף מרוויחים מהסטת הקווים 72 ו-172 אליהם. קו 9 ישוב למסלולו הישן דרך רחוב קרליבך, מסלול שמבוצע גם ע"י הקווים 39, 139 ו-239. מעתה שוב לא יהיה קישור בין קניון עזריאלי לבין רחוב אבן גבירול, בי"ח איכילוב וצפון בן יהודה, וכן בין קניון עזריאלי לדרום-מזרח העיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.