יפאורה מותחת את המותג שוופס (Schweppes) לקטגוריה חדשה. החברה תשיק סדרת משקאות מוגזים בטעמי קוקטיילים מוכרים, ללא אלכוהול.
הסדרה כוללת את 3 טעמי הקוקטייל: מרגריטה, קוסמופוליטן ופינה קולדה. המשקאות ישווקו בפחיות SLIM 250 מ"ל.
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של 8.5 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט וקד"מ חווייתי.
מהחברה נמסר כי יעדי סדרת Schweppes Cocktail היא ליצור פלח שוק חדש וליצור התנסות של 50% מקהל היעד לפחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.