86.17% מהאוכלוסייה הערבית בישראל מעידים על עלייה בסל הצריכה במהלך חודש הרמדאן - כך עולה מסקר מיוחד שערך אתר האינטרנט פאנט מקבוצת עיתון פנורמה, בו לקחו חלק 500 נשאלים מהמגזר הערבי, שנדרשו לענות על מספר שאלות הנוגעות לאופי הצריכה לקראת חודש הרמדאן וסיומו בחג איד אל-פיטר.
בנוסף נשאלו המשתתפים איזה מוצר הם נוהגים לצרוך יותר בארוחות סיום הצום. 34.54% מהמשתתפים העידו על עלייה בצריכת מוצרי הבשר והעוף, 23.93% השיבו כי ישנה עלייה בצריכת הירקות והאורז, 11.13% השיבו כי הם צורכים יותר מאפים, ו-5.49% יאכלו בארוחת סיום הצום דגים. 24.85% מהמשתתפים השיבו כי אין מוצר ספציפי שאותו הם נוהגים לרכוש יותר במהלך חודש הרמדאן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.