סביר שהרגשתם בשנה האחרונה כי יש התרגשות שאינה בהכרח רציונלית מטכנולוגיות חדשות. אחד המדדים הטכנולוגיים שמתייחס לנושא הוא גרף ה-Hype Cycle, שמפורסם אחת לשנה על-ידי חברת המחקר גרטנר.
המדד לשנת 2011 בוחן את מידת הבשלות של 1,900 טכנולוגיות, ומעלה מסקנות לא מפתיעות. "טכנולוגיות כגון אינטרנט בטלוויזיה, תשלום באמצעות הטלפון הנייד, ועדכוני הפעילות השוטפת של המשתמשים ברשתות חברתיות הגיעו לשיא הציפיות המוגזמות מהן", כותבים בחברת המחקר.
מהניתוח, טוענת גרטנר, ניתן ללמוד כי "העידן של הערכות שווי גבוהות לסטארט-אפים בתחום ה-Web 2.0 עדיין לא הסתיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.