למה כן
1. מיקום: האזור נמצא בתנופת פיתוח יזמית ועירונית, המגרש עצמו סמוך לצירי התנועה הראשיים ולמוקדי המשיכה בולטים באזור: שוק הפשפשים, הנמל, פארק המדרון והעיר העתיקה.
2. עתיד הביקוש: לא רחוק מתוכנן להיבנות מלון פאר ובאזור משופצים ונבנים נכסים הנמכרים במיליונים. לידי היזמים נפלה הזדמנות לפיתוח מוצר מבוקש, שמחירו בשוק, עד היום, רק עלה.
3. מחיר: 50 מיליון שקל הוא סכום נמוך למגרש סמוך וצופה לים. חברת "באוהאוס" ושותפיה קנו במאי השנה, שני דונם, בטיילת הרברט סמואל בת"א, תמורת 90 מיליון. שקלים.
למה לא
1. מיקום: יפו היא יפו היא יפו - עיר מעורבת. ניצוץ מתיחות לאומי (מישהו אמר ספטמבר?) יכול להצית מהומות שיפילו תוך ימים את מחיר הנכסים. זה כבר קרה באינתיפדה הקודמת.
2. בירוקרטיה: הבניין הוא בניין משרדים ישן. התב"ע המקורית היא למגורים, אך למרות זאת יהיה על היזמים לעבור מסכת יסורים אצל פקידי העיריה ותושבים שיציבו התנגדויות מטעמים שונים.
3. הוצאות: אמנם המחיר טוב, אך העלויות לא מסתכמות בסכום הקנייה. כדי שיהפוך לבית מגורים אטרקטיבי, צריך שיפוץ מאסיבי שעלותו גבוהה. (אורי חודי)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.