תלמידי "הבצפר" של איגוד חברות הפרסום הפיקו סרטון לחברת הערק "אל-נמרוד", אשר יעלה במסגרת הקמפיין האמיתי של החברה. הסרטון הוויראלי הוא חלק מפרויקט הסיום של סטודנטים במסלול הפקת פרסומות.
ורד בטש, מנכ"ל "הבצפר" ומנהלת מסלול ההפקה, מסרה כי "השנה החלטנו לקחת את המדיום האינטרנטי ולבנות משהו חדש ואינטראקטיבי, עלילה רחבת יריעה המפתיעה את הגולש בכל פעם מחדש. הסרטונים ברשת מהווים קרקע נפלאה לביטוי קריאטיביות, ללא הגבלת הצנזור או הלקוח בשונה מפרסומת בטלוויזיה".
הסרטון נמצא תחת הלינק:
http://www.youtube.com/watch?v=DGN_XvqvlTs
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.