נתחיל מהשורה התחתונה: מדובר בתעשייה שעל-פי ההערכה מגלגלת בשנה כ-150 מיליון שקל. אבל זה רק כשהיא נכנסת בדלת הקדמית. כש
התוכן השיווקי נכנס אל הטלוויזיה והרדיו מהירכתיים, הסכומים גדלים הרבה יותר, וקשה לעקוב אחריו ולהבחין לאילו כיסים הוא מגיע בשרשרת העסקה. ההערכות הן כי עסקת תוכן שיווקי יכולה להגיע למאות אלפי שקלים בפריים-טיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.