עקב הפרות תוכן שיווקי: חלק מתוכניות הבישול יירדו מהאוויר

בדיקת מגזין "פירמה" מעלה כי למרות האיסור בחוק, תוכן שיווקי מציף את הערוצים המסחריים ואת הרדיו האזורי ■ הרשות השנייה: "ז'אנר תוכניות הבישול סובל מריבוי הפרות"

נתחיל מהשורה התחתונה: מדובר בתעשייה שעל-פי ההערכה מגלגלת בשנה כ-150 מיליון שקל. אבל זה רק כשהיא נכנסת בדלת הקדמית. כשהתוכן השיווקי נכנס אל הטלוויזיה והרדיו מהירכתיים, הסכומים גדלים הרבה יותר, וקשה לעקוב אחריו ולהבחין לאילו כיסים הוא מגיע בשרשרת העסקה. ההערכות הן כי עסקת תוכן שיווקי יכולה להגיע למאות אלפי שקלים בפריים-טיים.