אחרי שצייץ בטוויטר ועדכן בפייסבוק ובלינקדאין, נשיא ארה"ב ברק אובמה מגלה - באיחור קל - את שירות הצ'ק-אין של פורסקוור. במסגרת הקמפיין המתוקשר שלו במדיה החברתית, הכריז היום (ג') הבלוג הרשמי של הבית הלבן על כך שהנשיא אובמה יעדכן באתר על מיקומו.
אובמה עורך בימים אלה מסע באוטובוס במערב ארצות הברית, שנועד לעזור לו לגייס תומכים במינסוטה, איווה ואילינוי. פרשנים רבים כבר הכתירו את מסע האוטובוס של אובמה כגורלי במיוחד, לאור הירידה שלו בסקרים.
מי שירצה לעקוב אחר אובמה, יוכל להתעדכן בחשבון הפורסקוור של הבית הלבן. פורסקוור אף השיקה פיצ'ר חדש שנקרא Lists שבאמצעותו ניתן ליצור ולנהל רשימות של מקומות מומלצים שבהם ביקר המשתמש או שבהם הוא מתכנן לבקר. אם משתמש מסוים ביקר במספר מסעדות איטלקיות בעיר שלו, פורסקוור תציע לו לבנות רשימת של המסעדות האיטלקיות המומלצות ביותר.
הרעיון מאחורי הרשימות של פורסקוור הוא עיקרון השיתופיות. בחברה מסבירים כי משתמש שירצה לטוס לפריז, יוכל להקים רשימה ריקה ולשתף את חבריו כדי שמי מהם שביקר בעיר, יוכל להוסיף מקומות מומלצים. פורסקוור משיקה את השירות עם כמה שותפי תוכן. MTV, למשל, מציעה רשימה של המקומות החמים ביותר שבהם צולמו קליפים בולטים.
בחודש יוני השנה השלימה פורסקוור גיוס של 50 מיליון דולר, מה שסייע לה להשיק לאחרונה מספר פיצ'רים ושיתופי פעולה חדשים, בין היתר עם אמריקן אקספרס וגרופון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.