חברת קסטרו פרסמה היום (ד') את דוחותיה לרבעון השני לשנת 2011. החברה הציגה תוצאות טובות עם עלייה בהכנסות וברווח, כתוצאה מעיתוי חג הפסח ופתיחת חנויות חדשות.
קסטרו הציגה הכנסות בהיקף של 165.7 מיליון שקל, עלייה של 13% לעומת הכנסות של 143.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. על-פי הודעת החברה, הגידול נובע מעיתוי חג הפסח אשר חל השנה במהלך הרבעון השני (במהלך שנה שעברה חל ברבעון הראשון), וכן מפתיחת חנויות חדשות וגידול בהכנסות מחנויות קיימות.
הרווח של קסטרו הסתכם בכ-24.3 מיליון שקל, עלייה של 21% לעומת רווח של 19.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עוד הציגה החברה נכון ל-30 ביוני 2011 היקף מזומנים של 16.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-9.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
"קסטרו חוזרת להראות גידול ברווחים וממשיכה לגדול בהכנסות", אמר גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו. "תוצאות חיוביות אלה הן תוצאה ישירה של אסטרטגיית החברה להתמקד בפעילות בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.