חברת גוגל השיקה אמש (ד') בלוג מוזיקה חדש בשם Magnifier (זכוכית מגדלת), במטרה לנסות ולקדם את שירות אחסון המוזיקה Google Music שהשיקה ענקית האינטרנט בחודש מאי השנה.
בלוג המוזיקה כולל שורה של ראיונות עם מוזיקאים, הופעות חיות וכן גישה חינמית לשירים שניתן להעלות לשירות המוזיקה של החברה.
גוגל מתכוונת להעלות שירים חינמיים לבלוג החדש מדי יום, חלקם של אמנים מוכרים וחלקם של אמנים חדשים. הסינגל הראשון הוא של להקת הרוק האמריקנית הוותיקה My Morning Jacket.
רק בעלי חשבון ב-Google Music יוכלו לקבל גישה לשירים, ולחיצה עליהם תאחסן את השירים ישירות בתוך השירות של גוגל - ללא צורך להמתין להליך ההורדה.
שירות המוזיקה של גוגל, שאינו זמין בינתיים בישראל, מציע למשתמשים לאחסן את השירים שלהם בשרתים של גוגל ולהאזין להם מכל מקום על גבי סמארטפון, טאבלט או מחשב אישי.
שירות המוזיקה של גוגל עובד בצורה דומה לזה של אמזון, והוא מאפשר להעלות שירים שאותם המשתמש כבר מחזיק ברשותו לשרת של גוגל.
שירות המוזיקה של גוגל מתחרה בלא מעט שירותי מוזיקה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו אמזון ואפל, לצד חברות קטנות יותר אך פופולריות כמו פנדורה ו-Spotify.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.