הטיפ היומי: הזדמנות לקנות מניה שעשויה לזנק ב-62%

כלכלני גולדמן זאקס ממליצים לקנות את ARM Holdings - בעיקר בגלל מכפיל הרווח הנמוך בו נסחרת המניה

חברת ARM Holdings הבריטית (סימול בלונדון: ARM) היא חברת קניין רוחני (IP) של שבבי מוליכים למחצה. המודל העסקי שלה מבוסס על עיצוב ומתן רישיון ל-IP. ARM נותנת לחברות ייצור שבבים רישיון לשימוש ב-IP שלה, והן משלמות לה עמלת רישיון וכן תמלוגים על כל שבב שנמכר.

הירידה האחרונה במחיר המניה מספקת נקודת כניסה אטרקטיבית לתוך מה שאנו רואים כאחד מסיפורי הצמיחה המבנית המשכנעים ביותר בטכנולוגיה האירופית. ARM נשארת במרכז החיבור בין תעשיות המחשוב ומכשירי כף היד, ואנו מאמינים כי אימוץ תחום זה יעניק לחברה שיעור תמלוגים (משוקלל אינפלציונית) משמעותי, שלא בא כיום לידי ביטוי במחיר המניה.

נתוני הביקוש לטווח הקצר למכשירי צריכה אלקטרוניים, עשויים אמנם להיות לא אחידים, ואיזון מחדש של המלאי בקרב לקוחותיה עשוי לפגוע בצמיחת התמלוגים של ARM במחצית השנייה של השנה; אך אנו מעדיפים להסתכל קדימה, ומצפים שמיקרוסופט תציג את גרסת הבטא הראשונה של 8 Windows (המשתמשת בארכיטקטורה של ARM) בוועידת המפתחים המקצועיים הבאה שלה (13-16 בספטמבר), ומצפים ש-ARM תרענן את מפת המוצרים שלה בפורום TechCon (25-27 באוקטובר).

ARM נסחרת במכפיל 14 לרווח נקי למניה החזוי על-ידנו ב-2015 - 0.35 פאונד, אשר אינו מוגזם לאור תחזיתנו לצמיחה מורכבת שנתית (CAGR) של 30% בחמש השנים הבאות. אנו ממליצים על מנייתה "קנייה" במחיר יעד של 8 פאונד - גבוה ב-62% ממחירה הנוכחי.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של גולדמן זאקס