דוחות אורכית: הכנסותיה זינקו ב-200% והפסדיה צומצמו

בזכות הגידול בבסיס הלקוחות: הכנסות החברה הסתכמו בכ-5 מיליון דולר ■ הצטמצמו בכ-36% ל-4.96 מיליון דולר ■ הגיעה לפתרון סכסוך משפטי עם חב' סלולר גדולה בהודו

בעוד שמחירה של מניית אורכית מגרד את התחתית, מפרסמת היום החברה את דוחותיה הרבעוניים המצביעים על שיפור משמעותי בהכנסות ומדווחת על צימצום בהפסדיה אך אלו עדיין אדירים ומסתכמים בערך ברמת ההכנסות של החברה. הכנסות החברה זינקו פי 3 או ב-200% והסתכמו בכ-5 מיליון דולר לעומת 1.66 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מסבירה את הקפיצה בהכנסותיה בזכות הגדלת בסיס הלקוחות שגדל ל-25 חברות המספקות שירותים בתחומי התקשורת ובהן חברות הנחשבות ל-Tier 1,2,3. גם ביחס לרבעון הקודם רשמה החברה גידול של כ-8% בהכנסות.

בשורה התחתונה דיווחה אורכית, המנוהלת על יד איציק תמיר, כי הפסדיה הצטמצמו בכ-36% ל-4.96 מיליון דולר, או להפסד של 22 סנט למניה לעומת הפסד של 40 סנט ברבעון המקביל אשתקד.

החברה מסבירה את הדוחות כתוצאה מפיתרון סיכסוך משפטי במהלך הרבעון עם אחת מחברות הסלולר הגדולות בהודו, אשר בעקבותיו הפכה את ההפרשות לחובות מסופקים שהפרישה בעבר לטובת העניין. מהלך זה הפחית את הוצאות השיווק ההנהלה והכלליות של החברה ברבעון השני בכ-870 אלף דולר.