שירות המיקרובלוגינג טוויטר אמנם זוכה לסיקור תקשורתי נרחב בשנים האחרונות, בין היתר הודות למפורסמים שמשתמשים בו כמו אשטון קוצ'ר, ברק אובמה ואפילו בר רפאלי, והודות לאזרחים במדינות ערב שארגנו דרכו את מהפכות "האביב הערבי" - אך נראה שזה לא מספיק.
כפי שפורסם באתר Ad Age, חמש שנים אחרי ההקמה, טוויטר מחפשת משרד יחסי ציבור שיעזור לה להרחיב את חדירת השירות לקהלים נוספים. הרעיון שעומד מאחורי חיפוש שירותים של משרד יח"צ הוא להרחיב את המודעות למותג מעבר לברנז'ה ולסיליקון ואלי.
עד כה טוויטר הסתמכה בעיקר על הקסם האישי של מייסדיה - ג'ק דורסי, אוון וויליאמס וביז סטון, שהופיעו והתראיינו באינספור מקומות והפיצו את בשורת הציוצים לכל עבר. אבל וויליאמס וסטון החליטו לשים בצד את עסקי טוויטר, ודורסי עסוק יותר ויותר בחברת התשלומים הסלולריים שלו Square, מה שיוצר חלל גדול ביכולת של טוויטר להרחיב את קהל המשתמשים שלה באופן שיספק את המשקיעים ואת המנכ"ל הנוכחי דיק קוסטולו.
טוויטר השלימה לאחרונה סבב גיוס של 800 מיליון דולר, מה שהקנה לה שווי של 8 מיליארד דולר לקראת הנפקה אפשרית עתידית, כחלק מגל הנפקות חברות האינטרנט שהחל השנה. על פי נתוני חברת המדידה קומסקור, כ-32.8 מיליון משתמשים גלשו בחודש שעבר לטוויטר לעומת 24.8 מיליון ביולי אשתקד. טוויטר, אגב, לא צמחה רק במספר הגולשים אלא גם בכוח האדם - מ-250 לפני שנה ל-600 השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.