רשת שופרסל תחת מתקפה. קבוצה חדשה שנפתחה בפייסבוק קוראת שלא לבצע קניות ברשת שופרסל במשך שבוע, החל מה-29 לאוגוסט ועד ל-5 לספטמבר. הקבוצה שנפתחה תחת השם "שבוע ללא שופרסל. נלחמים על המקרר", מונה כבר למעלה מ-3,000 חברים.
זו הפעם הראשונה מאז תחילת מחאת הקוטג', שבה ישנה קריאה להחרים רשת שיווק ספציפית. יוזמי מחאת הקוטג' נמנעו עד כה מנקיטת צעד דומה, או לחילופין, להחלטה על החרמה של חברה ספציפית והובילו חרם על מוצרי חלב שמיוצרים על ידי מספר יצרני מזון. נראה כי יוזמי הקבוצה החדשה הטו אוזן לקריאות שנשמעו בחודשיים האחרונים מצד חברים בחרם הקוטג' להחרים חברה או רשת ספציפית - צעד שאם יצליח, עשויות להיות לו השלכות מהותיות על אותה החברה ובמקרה זה על שופרסל.
"כולנו יודעים שאנו משלמים יותר מדיי לסופרמרקט. בטח שהרבה יותר מדי לשופרסל. ובזמן שהם מממנים בכספנו את תחרות מאסטר-שף, פרסומות עם צביקה הדר - אנחנו לא סוגרים את החודש. מנהלי שופרסל היקרים, אם לא שמתם לב - יש איזה 400,000 איש ברחובות - לא הגיע הזמן שתתעוררו ותפסיקו לגזור קופון על מאות אלפי משפחות שקורסות תחת הנטל?", נכתב בדף הפתיח לקבוצה.
הקבוצה נפתחה על-ידי רותם עינב, רן לבנה וגלעד ארדיטי.
זו אינה הקבוצה היחידה בפייסבוק שנפתחה נגד רשת שופרסל. קבוצה אחרת שלפי שעה מונה רק 152 חברים, נפתחה תחת השם "שופרסל שלי - די להפקעת המחירים". קבוצה זו יוצאת נגד המחירים הגבוהים בסניפים השכונתיים של רשת שופרסל הפועלים תחת הפורמט "שופרסל שלי".
"אני מתחיל היום אקט צרכני חברתי כנגד המחירים השערורייתיים שנגבים ברשת "שופרסל שלי" הגבוהים בין 25 אחוז ל-100 אחוזים לעיתים על אותם מוצרים ממש שתוכלו לרכוש בסניפים אחרים של רשת שופרסל (דיל, או שופרסל הרגילים). כנראה שברשת שופרסל יש מקבלי החלטות שחושבים שהכסף שלנו הפקר ומשיקולים שונים הם יכולים לקחת לנו יותר כסף מהכיס בגלל הקרבה. צרפו כמה שיותר חברים לקבוצה וניצור לחץ על החברה להורדת מחירים לקניה הוגנת ושפויה גם בתוך הערים, לא כולנו יכולים או רוצים לנסוע מחוץ לעיר כדי לקבל את המחירים הטובים שהרשתות הגדולות מציעות! השינוי מתחיל בנו!".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.