רמי לוי: הכנסות שיא של 555 מ' ש'; 33% זינוק ברווח הנקי

רמי לוי: "אנו מבססים את מעמדנו כחברה המוכרת את סל המוצרים הזול ביותר, ושומרים על נאמנות הלקוחות" ■ סך שטחי המכירה של הרשת - 29,230 מ"ר; מכירות של 19.01 א' ש' למ"ר

רמי לוי , רשת חנויות המזון, סיכמה היום (ה') את תוצאותיה הפיננסיות למחצית הראשונה של שנת 2011, תוך שהיא מציגה הכנסות שיא וצמיחה ברווחים. בתוך כך, הודיעה החברה כי תחלק לבעלי המניות דיבידנד בהיקף של 18 מיליון שקל.

הכנסות רמי לוי ברבעון השני של שנת 2011 עלו לשיא של 555.5 מיליון שקל, עלייה של 36.6% לעומת הכנסות של 406.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2010. הגידול בהכנסות הרשת נובע בעיקרו מפידיון חנויות זהות של כ-4.02% וכן מפתיחתם של חמישה סניפים חדשים של הרשת, בגוש עציון, עפולה, ראש העין ונתניה.

הרווח הנקי של רמי לוי הסתכם ב-28.7 מיליון שקל, עלייה של 32.9% לעומת רווח נקי של 21.6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010. עוד הציגה החברה רווח גומלי בהיקף 125 מיליון שקל, לעומת 96 מיליון שקל ברבעון השני בשנה שעברה.

סך שטחי המכירה של הרשת בסוף הרבעון השני, עמד על 29,230 מ"ר, גידול של 33.4% בהשוואה לשטחי מכירה של 21,911 מ"ר בתום הרבעון השני אשתקד. סך המכירות למ"ר ברבעון הסתכמו ב-19.01 אלף שקל, בהשוואה ל-18.56 אלף שקל למ"ר ברבעון השני בשנה שעברה.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השני ב-46.5 מיליון שקל, לעומת 33.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרשת מתכוונת לפתוח 8 סניפים חדשים עד תום הרבעון השלישי של שנת 2012.

רמי לוי: "מבססים מעמדנו כחברה הזולה ביותר"

"החברה מבססת את מעמדה בקרב לקוחותיה כחברה המוכרת את סל המוצרים הזול ביותר, ובכך שומרת על נאמנות לקוחותיה", התייחס לנתונים מנכ"ל הרשת, רמי לוי. "כשיש ירידה ברווח הגולמי של החברה זה אומר שבאנו לקראת הצרכן והורדנו מחירים. אני שמח להראות שלמרות הורדת המחירים הרווח לא נפגע ואף עלה וזאת כתוצאה מהמשך הגידול במכירות שנובע ממעבר של לקוחות לסופרים שלנו שמציעים את הסל הזול ביותר, בלי לפגוע בשירות ובאיכות המוצרים. כשאני בא לקראת הצרכן אני מקבל מיד פידבק חיובי מהלקוח ואנחנו רואים את זה בגידול המשמעותי במכירות. ביחד עם מחזור המכירות של חנויות הזכיין שאינו כלול במכירות עליו עליהם אנחנו מדווחים, פדיון הרשת שלנו הוא בקצב של כ-2.5 מיליארד שקל".

הכנסות רמי לוי במחצית הראשונה של שנת 2011 הסתכמו בכ-1.03 מיליארד שקל, עלייה של 33.14% בהשוואה ל-774.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה התסכמו כ-51.8 מיליון שקל, עלייה של 28% ביחס לרווח נקי של 40.4 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2010.