משרד המשפטים האמריקני מאמין כי מנכ"ל גוגל , לארי פייג', ידע במשך שנים על המודעות הפרסומיות של בתי מרקחת לא חוקיים באתר החיפוש אך לא עשה כלום בנידון - כך מפרסם היום (שבת) ב"וול סטריט ג'ורנל".
"פייג' ידע מה קורה", אמר פטר נרונה, עו"ד אמריקני שהביא לחשיפת הפרשה. לפי הדיווח, בידי התובעים מסמכים אשר מוכחים כי פייג' ידע על המקרה.
נזכיר כי גוגל הודיעה מוקדם יותר השבוע כי תשלם 500 מיליון דולר במסגרת הסדר עם ממשלת ארה"ב, לאחר שהציגה מודעות לבתי מרקחת מקוונים שפעלו מחוץ לחוק. הפרשה התפרסמה לראשונה במאי כשגוגל הפרישה 500 מיליון דולר להסכם הפשרה האפשרי, מה שהוריד את רווחי גוגל ב-22%.
בגוגל כבר התבטאו בעבר בנושא ואמרו כי המרדף אחר אותם בתי מרקחת לא חוקיים, זה משחק של "חתול ועכבר", כי כל פעם שהם מנסים למנוע את הופעם הם צצים בדרכים חדשות ועל-פי החוק בארה"ב האתר אחראי על המודעות שמפורסמות בו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.