במסגרת קמפיין שעולה השבוע, בעלות של מיליון שקל, משיקה איזי פארק גירסה חדשה לכרטיס חניה אלקטרוני: בניגוד למתחרות שלה, פנגו וסלופארק, המשתמשות בפלטפורמה סלולרית לחניה (באמצעות מסרונים או שיחות טלפון), איזי פארק מחייבת לרכוש כרטיס פיזי בעלות של 89 שקל (הכולל יתרה טעונה של 5 שקלים) - מה שעשוי להוות חסם כניסה בקרב המשתמשים הפוטנציאליים.
החברה, שטוענת כי עד היום מכרה 700 אלף כרטיסים בישראל, תאפשר לשדרג את הכרטיסים הקיימים בעלות של 59 שקל.
עופר ציפרמן, מנכ"ל החברה, מצביע על מספר יתרונות שעשויים לקרוץ בכל זאת לנהג הרכב הממוצע; ביניהם ניתן למנות את האפשרות לטעון את הכרטיס ביתרה כספית לחניה באמצעות המחשב, דרך כבל USB - שיפור משמעותי לנהג שהחזיק בכרטיס ועד היום הצטרך לחפש תחנות נוחיות, סניפי דואר או תחנות שירות של החברה כדי לטעון אותו.
יתרון נוסף הוא חידוש אוטומטי של החניה (למשל, מדי 3 שעות בתל-אביב), ללא צורך לגשת לאוטו, להתקשר או לשלוח מסרון - עד סיום שעות האכיפה בעיר.
בנוסף, ניתן לקבל פירוט של החניות באמצעות הכרטיס דרך האינטרנט וגם לתזמן חניה עתידית. עם החזרה לרכב מצפצף הכרטיס מדי דקה וכך מתריע מפני תשלום מיותר על חניות, "שמרביתן אורכות כרבע שעה", לדברי ציפרמן.
ללא עמלות נוספות
בהתייחס לסוגיית המחיר אומר ציפרמן כי "מחיר הכרטיס מתגמד בהשוואה. אנשים לא מבינים שבפתרונות חניה סלולריים מתחבאים כל מיני עלויות נסתרות".
בכך הוא מתייחס לדמי המנוי החודשיים שגובה סלופארק (7 שקלים לחודש), שכעבור שנה שקולים לעלות כרטיס האיזי פארק, או לעלות המסרונים או השיחות הכרוכים בהפעלה, הארכה או סיום של החניה באמצעת סלופארק ופנגו - המוערכים לדבריו בשקל נוסף לכל חניה (ומכאן ש-84 חניות דרכן שקולות למחיר האיזי-פארק). בפנגו, נזכיר, גם נגבים 4.9 שקלים עבור חבילה אופציונלית של 10 תזכורות במסרונים על סיום החניה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.