רשת האינטרנט מוצפת במיוחד בתקופה בסרטונים ויראליים, סרטונים שצוברים פופולריות רבה ברשת ומשותפים במהירות על-ידי אלפי אנשים ביום, ללא צנזורה. חברות הפרסום מודעות לכוח הרב של האינטרט ומשקיעות מיליוני דולרים בהפקת והפצת סרטונים כאלה, שלידם הפקות הפרסום לטלוויזיה והקולנוע פשוט מחווירות.
מטרת הסרטונים הוויראליים היא להעביר חוויה לצופה, ולעתים קרובות ניתן לזהות רק בסופו של הסרט את הקשר בינו למוצר, אם בכלל.
הרשת החברתית היא כמובן אופציית הפצת סרטים מועדפת. בפייסבוק מתקבלים 3 מיליארד "לייקים" ביום על סרטונים כאלה.
חברת AXE, למשל, פירסמה סרטון ויראלי עם הרעיון ה"פשוט" - כמה בחורות משולהבות בבגדי-ים מינימליסטים ניתן להכניס לפריים אחד. הסרטון שבר שיא עולמי כשהצליח לגרום ל-150 בחורות לרוץ למקלחת אחת משותפת כדי לפרסם דיאורדורנט.
"גלובס TV" ליקט עבורכם את הסרטונים שעשו הכי הרבה באזז ברשת, ושלחקם אף עבר את גבול הטעם הטוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.