בדיקת חשבונות בזמן אמת והשוואתם לעסקה המקורית הם הכרח עבור לקוח סלולר: לפני כחודשיים וחצי התניידה ש' מפלאפון לסלקום, למסלול שבו אמורה הייתה לקבל על-פי ההבטחות מכשיר אייפון 4 - ולשלם 250 שקל על חבילת הכוללת 1,100 דקות שיחה, 1,100 הודעות, 3,500 דקות שיחה בתוך סלקום וגלישה חופשית ללא הגבלה.
בידיעה שסכום החשבונית שלה קבוע ושאין סיכוי שתחרוג מכמות ההודעות והדקות שניתנו לה, טעתה ש' ולא עקבה אחר החשבונית בפועל. כשעשתה זאת, באיחור מה, גילתה כי החשבונית האחרונה שקיבלה בדואר מציגה חיוב של 1,000 שקל במקום 250.
כאן התחילו, כצפוי, טלפונים ובירורים, במהלכם התברר כי הנציגה שסגרה את החבילה שכחה להוסיף את 3,500 הדקות בתוך סלקום - מה שהוביל לחריגה גדולה במיוחד בתשלום. אבל סלקום, הובהר לה, לא יכולה להחזיר לה את הכסף שנלקח בטעות - אלא רק לזכות את הלקוחה חשבונית אחת אחורה. זאת על אף שבבירור, נאמר לה לדבריה, הודתה הנציגה כי שכחה לעדכן את החבילה בהתאם.
"אחרי 8 שנים שהייתי לקוחה בחברה אחרת", מספרת ש' ל"גלובס, "בתור לקוחה חדשה ציפיתי שינסו קצת יותר להרשים אותי ולא לעשות טעויות נוראיות כאלה על החודשיים הראשונים שלי".
בעקבות פניית "גלובס" יושבה המחלוקת בין הצדדים.
מסלקום נמסר בתגובה: "על-פי התיעוד וההסכמים החתומים בידי הלקוחה, העסקה תקינה וכשרה. עם זאת, מכיוון שחשובה לנו שביעות-רצונה של הלקוחה, זיכינו אותה על החודש שבמחלוקת, התקנו לה את ההטבה הנוספת, והטיפול בעניינה הסתיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.