קבוצת פלרם מקיבוץ רמת יוחנן, העוסקת בעיקר בייצור ושיווק של לוחות תרמופלסטיים קשיחים לתחום הבניה והתעשייה, מציגה החברה שיפור בהכנסות וברווח.
הכנסות החברה ברבעון השני רשמו גידול של כ-11% והסתכמו בכ-312 מיליון שקלים. המכירות בחציון רשמו גידול דומה והסתכמו בכ-587 מיליון שקלים. היקף המכירות גדל בעיקר בזכות הגידול בכמויות והודות לעלייה במחיר המכירה הממוצע לעומת הממוצע בתקופה המקבילה אשתקד, ובמקביל צומצם שקלית בכ-3% בשל השפעת הייסוף בשערי החליפין.
פלרם רושמת גידול של כ-19% ברווח הגולמי הרבעוני שהסתכם בכ-88 מיליון שקלים וגידול של כ-2% ברווחיות הגולמית. הרווח התפעולי הרבעוני רשם גידול חד של 62.5% והסתכם בכ-26 מיליון שקלים.
פלרם סוגרת את הרבעון עם שיפור של כ-70% ברווח הנקי שהסתכם בכ-17 מיליון שקלים.
ארנון אשד, מנכ"ל פלרם: "הגדלנו את המכירות בשווקי אירופה בכ-34 מיליון שקלים, גידול של 12% ובארה"ב הגדלנו את המכירות בכ-9 מיליון שקלים. לאחרונה הקמנו זרוע שיווקית נוספת בבריטניה במטרה להגדיל את הנוכחות שלנו באירופה כשבמקביל אנו בוחנים רכישת פעילויות נוספות הסינרגטיות לתחומי הפעילות של פלרם ובעלי שיעורי רווחיות גבוהים מהממוצע המקובל בחברה. במקביל אנו מתחרים בפרויקטים לקראת מונדיאל 2014 ואולימפיאדת 2016 בברזיל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.