עולם המוזיקה כבר מתגעגע: מלבד החדשנות הטכנולוגית, העיצוב המרהיב ומעל לכל - המהלכים השיווקיים המרשימים, סטיב ג'ובס אחראי גם ליצירת לא מעט להיטים מוזיקליים.
אלמלא אפל, ספק אם מישהו היה מגלה אי-פעם את הזמרת הישראלית-צרפתית יעל נעים, ששירה "New soul", שליווה את קמפיין המק-בוק ב-2008, הפך אותה להצלחה בינלאומית.
דוגמאות נוספות הם להקת הבלק אייד פיז, שליוותה את קמפיין האייפוד ב-2004; להקת Daft Punk בקמפיין אייפוד מ-2005; ואפילו U2, ששירם "Vertigo" ליווה קמפיין לגירסה מיוחדת לאייפוד.
בחירה קפדנית של השירים
נוהגים לתת את הקרדיט לאוזן המוזיקלית של ג'ובס, אבל מלבדו היו שותפים לבחירת השירים גם סוכנות הפרסום TBWA, אשר עברו בקפידה על עבודות של מאות אומנים בתחומי האינדי, הרוק והפופ בכדי להתאים לכל קמפיין את הצליל הייחודי שלו.
עוד נמצאים ברשימת הלהיטים: להקת JET עם השיר "Are you gonna be my girl", שליווה את קמפיין האייפוד ב-2003; The Caesars עם השיר "Jerk it out"; והלהקות Feist, Ting Ting's, Chilly Gonzales ו-Chairlift.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.