ההמלצות החמות: 8 מניות שצפויות להגדיל דיבידנדים

באתר The Dynamic Dividend פורסמה כתבה על 8 חברות שצפויות להעלות את היקפי הדיבידנדים שהן מחלקות למשקיעים במהלך חודש ספטמבר

לאחר הטלטלה שעברה על השווקים בארבעת השבועות שבין אמצע יולי עד אמצע אוגוסט נושמים, בינתיים, המשקיעים לרווחה, לקראת חודש ספטמבר, שבאופן מסורתי נחשב לחודש חלש בשווקים.

האם ספטמבר ימשיך את המגמה של השבועיים האחרונים וגם במהלכו יירשמו המדדים עליות? כמובן שאף אחד לא יודע אבל לטווח הארוך נוצרו לאחרונה לא מעט הזדמנויות למשקיעי הערך, אלה שמחפשים כל הזמן חברות יציבות וחזקות, רצוי כאלה המחלקות דיבידנדים שמנים.

באתר The Dynamic Dividend פורסמה כתבה על 8 חברות שצפויות להעלות את היקפי הדיבידנדים שהן מחלקות למשקיעים במהלך חודש ספטמבר.

1. Atlantic Tele-Network (סימול: ATNI). החברה הכריזה על הגדלת היקף הדיבידנד בספטמבר בכל שנה מאז שנת 2003. אין סיבה שהמגמה לא תימשך גם השנה לספקית שירותי התקשורת שנהנית מתזרים מזומנים חזק.

2. Brady Corporation (סימול: BRC). החברה העלתה את היקפי הדיבידנדים שלה במשך 25 שנים ברציפות. ההעלאה של שנת 2010, בשיעור של 2.9% בלבד, השאירה בקופתה הרבה מאוד מזומנים כך שהיא צפויה להכריז גם השנה על גידול.

3. CLARCOR (סימול: CLC). החברה העלתה את היקפי הדיבידנדים שלה מאז 1965. בשנים האחרונות אף ניכרת האצה בשיעור הגידול בדיבידנדים, ומגמה זו עשויה להימשך גם השנה. הדירקטוריון נוהג להכריז על הדיבידנד בישיבתו בסוף חודש ספטמבר.

4. Corporate Office Properties Trust (סימול: OFC). ל-REIT המתמחה בבנייני משרדים יש קרוב ל-9 דולר למניה מזומן בקופה ולכן היא עשויה להכריז על הגדלת הדיבידנד למרות התקופה המאתגרת.

5. לוקהיד מרטין . ענקית מוצרי הבטחון הגדילה את הדיבידנדים שלה ב-8 השנים האחרונות בשיעור של 582% בסך הכל. כל אחת מההכרזות האחרונות על הגדלת הדיבידנד הייתה בספטמבר. לחברה יש מספיק מזומנים בקופה ומרווח תפעולי על מנת להכריז גם השנה, וכנראה גם בשנים הבאות, על הגדלת הדיבידנדים שלה.

6. מקדונלד'ס . ענקית המזון המהיר חזרה לחלק דיבידנדים רבעוניים ב-2008 ומאז הכריזה בכל ספטמבר על העלאתם. למעשה, החברה הגדילה את היקפי החזרות המזומנים לבעלי המניות בכל שנה מאז 1976, כולל הגדלה של 11% בשנה שעברה.

7. מיקרוסופט . ענקית התוכנה החלה לחלק דיבידנדים ב-2004 ומאז הגדילה את החלוקה ב-10% לפחות בכל שנה. אין ספק שגם בחודש ספטמבר הנוכחי צפויה הגדלה, השאלה רק באיזה שיעור.

8. טקסס אינסטרומנטס . ענקית השבבים הגדילה את הדיבידנדים בכל שנה מאז 2004 ובסך הכל בשיעור של כ-500%. קופת המזומנים מלאה ולכן נראה שגם בחודש ספטמבר השנה תחול העלאה.