קבוצת אירני רושמת ציון דרך נוסף בביסוס מעמדה כקבוצת מותגי האופנה הבינלאומיים הגדולה בישראל, לאחר שקיבלה זיכיון בלעדי לשיווק של 10 מותגי אופנה בינלאומיים נוספים.
בתוך כך איבדה רשת ונדום לטובת קבוצת אירני את הזיכיון למותגים אמפוריו ארמאני וארמאני ג'ינס. לפי הערכות, מכירות שני המותגים מגיעות ל-15 מיליון שקל בשנה.
כתוצאה מכך, חנכה קבוצת אירני חנות ראשונה למותג ארמאני ג'ינס, שהוא קו קז'ואל רחב של קונצרן ארמאני, בעוד שהמותג אמפוריו ארמאני, הקו האלגנטי, נכנס כחנות בתוך חנות לרשת פקטורי 54.
לצד החנות שנחנכה בקניון רמת-אביב, נחנכה חנות נוספת למותג PAUL & SHARK וכן חנות שישית ברשת פקטורי 54. בכך מפעילה הקבוצה 6 חנויות יוקרתיות בקניון רמת-אביב.
המותגים החדשים הנוספים שקיבלה הקבוצה הם MARC BY MARC JACOBS - מותג השייך למארק ג'ייקובס, מעצב בקונצרן הענק לואי ויטון; M-MISSONI של המעצב לוקה מיסוני - מותג הפונה בעיקר לנשים ומזוהה עם הסריגים המודפסים והאיכותיים של המותג; ו-MICHAEL KORS - מותג אלגנטי ואופנתי לנשים המזכיר את דולצ'ה וגבנה בסגנון מלוטש.
כמו כן היא קיבלה את המותגיםZENGA, ZENGA SPORT, RED VALENTINO, MICHAEL KORS, REPETTO ו-CK Underwear - מותג ההלבשה התחתונה של קלווין קליין.
"פעם ראשונה שמותגי היוקרה האלה מופיעים בישראל באופן רשמי ותחת יבואן בלעדי. עד עכשיו חלק מהם הגיעו במזוודה או דרך מתווכים שהביאו גזירי קולקציות. במהלך הנוכחי צמצמנו משמעותית את הפער ברמת המותגים הללו לאירופה", אומר ל"גלובס" רוני אירני, יו"ר ומבעלי הקבוצה.
- כיצד השפיעה עליכם המחאה החברתית?
"אפס. זה לא מורגש באופן אבסולוטי. המחאה היא נגד הממשלה וחלוקת המשאבים ונגד האנשים שמחוברים לשלטון ונהנים ממנעמיו - והיא לא מכוונת לאנשים שמוכרים אופנה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.