דוגמנית-העל הישראלית בר רפאלי לא מפסיקה לעבוד, והפעם מדובר בקמפיין הכי רווחי שלה מאז תחילת קריירת הדוגמנות שלה. רפאלי חתמה עם חברת הבישום העולמית ESCADA על חוזה ל-3 שנים, בהן תשמש כפרזנטורית המובילה של החברה. רפאלי תשלשל לכיסה מאות אלפי אירו מההסכם.
לדברי חברת הבישום, ההחתמה של רפאלי היא חלק מהאסטרטגיה החדשה של החברה - להחזיר את המותג לשורשיו האופנתיים תוך שילוב רוח מודרנית. "בר רפאלי שופעת נשיות עכשווית, היא מלאת שמחת חיים ומשקפת בצורה אידיאלית את ערכי המותג", אמרו בחברה.
רפאלי עצמה אמרה: "אני נרגשת - בשבילי ESCADA זה בעיקר עניין של יוקרה, השילוב המושלם בין להיות קלאסית ואלגנטית, וגם לעשות חיים ולבלות תוך כדי".
מותג הבישום ESCADA מופץ בישראל בלעדית על-ידי חברת דיפלומט, שמפיצה ומשווקת מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה מובילים, כגון קלרינס, טיירי מוגלר, לקוסט והוגו בוס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.