קונצרן פפסיקו וליגת ה-NFL יחתמו על חוזה החסות הגבוה בעולם הספורט - 2.3 מיליארד דולר - כך מדווח "וול סטריט ג'ורנל".
הקונצרן, שמחזיק בין היתר במותגים פפסי, גייטורייד, פריטו-ליי וטרופיקנה, יאריך את ההסכם הנוכחי שלו עם ליגת הפוטבול האמריקנית ב-10 שנים, עד שנת 2022. בתמורה תקבל פפסיקו מה-NFL בלעדיות בפרסום ובשיווק כל המוצרים שהיא מייצרת (למשל, בלעדיות בתחום משקאות האנרגיה בשל העובדה שהיא מייצרת את גייטורייד).
לפי "וול סטריט ג'ורנל", ההסכם יהיה מחולק לשניים - כמיליארד דולר תקבל ה-NFL עבור החסות, ובנוסף תתחייב פפסיקו להשקיע עוד 1.3 מיליארד דולר במהלך 10 שנות ההסכם בקידום הליגה ובשיווק המוצרים. הסכום יהיה תלוי גם ברייטינג שישיגו משחקי ה-NFL בטלוויזיה, בכמות הכרטיסים שתמכור הליגה וכו'.
ההסכם הנוכחי של ה-NFL עם פפסיקו החל ב-2002, וב-2004 נפתח והוארך עד 2012.
ה-NFL היא הליגה המכניסה ביותר בעולם הספורט: הכניסה בעונה האחרונה כ-9 מיליארד דולר. ההכנסות של הליגה מספונסרים הסתכמו ב-2010 ב-870 מיליון דולר - 58% יותר מה-MLB, הליגה השנייה בארה"ב בהכנסות מספונסרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.