מארגני המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 הגיעו למטרת היעד שלהם: גיוס 700 מיליון ליש"ט מספונסרים, נותני חסות ומפרסמים בריטיים. זאת לאחר שחתמו השבוע על הסכם נוסף, עם חברת עיצוב, תכנון ופיתוח מרכזי הקניות ווסטפילד. ההסכם הוא מ"דרגה 3", ומוערך ב-10 מיליון ליש"ט. בסך הכל, החתימו בלונדון עד כה כ-44 ספונסרים מקומיים. נותני חסות בריטיים מ"דרגה 1" משלמים 50 מיליון ליש"ט בממוצע עבור הסכם.
מנכ"ל הוועדה המארגנת, פול דייטון: "אני מאד שמח וגאה שהצלחנו לעמוד ביעד שהצבנו". כ-10 חברות נוספות שחתמו על הסכמי פרסום עם לונדון הן בינלאומיות, כשחלקן ישמשו כנותנות חסות "דרגה 1" של המשחקים.
מהדוחות הפיננסיים שפרסמה אתמול (ד') הוועדה המארגנת של משחקי לונדון, עולה כי התקציב שלה צפוי לעמוד בקיץ הבא על 2.15 מיליארד ליש"ט, כשהרווח יגיע ל-30 מיליון ליש"ט. המרוויח הגדול ביותר בוועדה המארגנת הוא פול דייטון (נהנה בשנה האחרונה משכר של 700 אלף ליש"ט).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.