ברעם פרסום מקורי יכולה להתהדר מהיום (ב') בזיכיון חדש ואסטרטגי: החברה חתמה על הסכם לקבלת זיכיון הפרסום על גבי גשרים בגוש דן, הכולל את תל-אביב ורמת-גן. הזיכיון יינתן לברעם לכ-10 שנים.
מי שהחזיק בזיכיון בעשור האחרון הייתה חברת שילוט החוצות רפיד שבבעלות הכשרת היישוב. רפיד קיבלה את הזיכיון ממנופי יהודה, במסגרת הסכם שכירות שהסתיים בסוף 2011. בין שני הצדדים התנהל משא-ומתן מסחרי, וכשנראה היה שהוא לא יבשיל הפעם לכדי חתימה מחודשת, הוציאה רפיד הודעה לבורסה על כך שהיא עשויה שלא לקבל את הזיכיון.
השילוט על גבי גשרים בגוש דן מוגדר כפרסום "פרימיום". לרוב חברות השילוט מקבלות על פרסום זה מחיר פרימיום, שכן הגשרים מתומחרים במחיר גבוה יותר בתוך חבילת הפרסום.
הזיכיון שקיבלה עתה ברעם כולל כ-30 גשרים ברחבי גוש דן, ביניהם גשר רוקח, גשר "מעריב", 3 גשרים מעל כביש החוף, דרך הטייסים, דרך יצחק שדה, דרך קק"ל ועוד.
לפני מספר חודשים זכתה ברעם בזיכיון אסטרטגי נוסף: זיכיון הפרסום ברכבת שעבר אליה מהדריה.
גיא ברעם, מנכ"ל ומבעלי פרסום ברעם, מסר בתגובה: "מדובר במוצר עוצמתי הנחשב לאפקטיבי ביותר, בשל היותו מוצב ישירות מעל מסלול הנסיעה ללא האפשרות להתעלמות, ובשל מיקומם של הגשרים בצירים המרכזיים של גוש דן".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.