אמריקן וול במו"מ להוספת בדיקה ביתית למיזם הרפואה מרחוק

החברה מאפשרת קשר מקוון עם רופאים מומחים, ותשתמש בבדיקות ביתיות כדי להעביר נתונים

חברת American Well, שמתבססת כאחת החברות המובילות בארה"ב בתחום הבדיקות הרפואיות על-גבי רשת האינטרנט, החליטה כי שיחה עם רופא כנראה אינה מספיקה כדי לתת מענה רפואי אמיתי.

החברה החליטה ליצור קשר עם חברת Numeranet, שמספקת מכשירים ביתיים לבדיקות גופניות, ולשלב את בדיקות אלה במפגש של לקוחותיה עם רופאיהם, בעת הצורך.

אמריקן וול מאפשרת ללקוחות שלה להשיג במהירות תור לרופא מומחה באינטרנט. הרופא יכול להיות בתוך או מחוץ לארה"ב באותו הזמן, וכן להציע למערכת בנק שעות קבוע או זמני. המערכת גם מאפשרת לדבר עם רופא לפי תור שנקבע מראש.

אתר האינטרנט של נומרהנט מאפשר לחולים להעלות מידע באופן מאובטח ממגוון של מכשירי בדיקה ביתיים, ובהם דופק, חום, משקל, לחץ דם, סוכר בדם, קצב נשימה ומוניטור לדופק עוברי. כעת ניתן יהיה להעביר את המידע באופן אובטח לרופאים של אמריקן וול בעת השיחה.

"סגרנו את המעגל, ועכשיו החולה באמת יכול לקבל את הטיפול המלא בלי לצאת מהמיטה", אומר רועי שיינברג, מנכ"ל אמריקן וול. הוא מודה כי עדיין יש פעמים שאין תחליף לבדיקת מישוש שמחייבת נוכחות פיזית, אך מאמין כי עם התפתחות הטלה-רפואה יתפתחו גם מכשירי מדידה חדשים.