חברת הונדה חשפה רשמית בתערוכת פרנקפורט את הדור החדש של ההונדה סיביק האצ'בק האירופאית.
המכונית ארוכה יותר מהדור הנוכחי ועיצובה פחות עגלגל וקיצוני, במיוחד באגף הזנב שהוארך ועודן כדי לספק נפח מטען גדול יותר. גם תא הנוסעים מתון יותר ופחות "טכנולוגי" מהדור היוצא.
מערך הפיקוד שמרני יותר ומבוסס במידה רבה על מחוונים אנלוגיים, עם צגים דיגיטליים ברקע, והמרחב לראש ולברכיים מאחור נדיב יותר.
הונדה טרם חשפה מפרטים טכניים אולם מנוע ה-1.8 המוכר צפוי לשמור על מקומו, עם כי לאחר הפחתה לא מבוטלת בפליטה ובצריכת הדלק. אלינו צפויה המכונית להגיע כנראה עוד לפני סוף השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.