חודשיים לאחר חשיפת הדגם האמריקני של הלקסוס GS החדשה, חושפת החברה בפרנקפורט את הגרסה האירופאית ובראשה ה-GS450H ההיברידית החדשה. החידוש המרכזי הוא יחידת הנעה משודרגת, שמייצרת הספק משולב של 343 כ"ס, שמתוכו כ-290 כוחות סוס מיוצרים על ידי מנוע השישה צילינדרים בנזין.
המכונית עדיין מצוידת בסוללת ניקל מטאל הידריד, ולא ליתיום, אולם שיפורים בסוללה ובצריכה מאפשרים למכונית לנוע כעת עד עשרה קילומטרים רצופים על חשמל בלבד, במהירות של עד 60 קמ"ש.
צריכת הדלק הממוצעת הרשמית של המכונית עומדת על 15.3 קילומטרים לליטר והיא הטובה ביותר שקיימת בקטגוריה הזו - כולל גרסאות דיזל. אורכה של המכונית עומד על 4.85 מ', רוחבה 1.84 מ' ותא המטען של הגרסה ההיברידית הוא 465 ליטר, לעומת 530 ליטר בגרסת הבנזין, שתיקרא GS350.
כצפוי מציעה המכונית שלל מערכות מתוחכמות כאופציה, כולל מסך LCD פנימי ענק בגודל 12.3 אינץ', שמאפשר גלישה באינטרנט או ישירות לפייסבוק באמצעות חיבור סלולארי. יש גם מערכת ראיית לילה מתוחכמת לטווח של 200 מ' ועוד. המכונית צפויה להגיע ארצה במאי 2012.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.