גוגל ופייסבוק הגיעו בחודש אוגוסט האחרון לשיא החשיפה שלהם אי-פעם בישראל - כך עולה מסקר TIM שבחן את שיעור החשיפה של אתרים בישראל בחודש אוגוסט.
גוגל, שמובילה באופן קבוע את רשימת האתרים, הגיעה לשיעור חשיפה של 93.4% לעומת 91.9% בחודש יולי. הרשת החברתית פייסבוק רשמה שיעור חשיפה של 73.6% לעומת 72.3% בחודש יולי.
בין הסיבות לעלייה בשיא החשיפה שאליו הגיעו שני האתרים הזרים ניתן למנות את החופש הגדול, שבו מבלים ילדים ובני-נוער שעות רבות יותר מול המחשב.
גם אתר יו-טיוב רשם אחוז חשיפה נאה בחודש שעבר - 67.9% - הגבוה ביותר של אתר שיתופי הסרטונים מאז ינואר 2011.
עוד אתר שהצליח לשבור שיא במהלך חודש אוגוסט הוא אתר השוואות המחירים זאפ, שרשם שיעור חשיפה של 29.1% - הגבוה ביותר שלו אי-פעם בכל 67 סקרי TIM שנערכו עד היום. המשמעות מבחינת זאפ היא גם התברגות במקום ה-7, שאותו איבד במאי השנה.
אתר הלוחות יד2 ניצב במקום ה-8 ויכול בהחלט להיות מרוצה משיעור החשיפה במהלך חודש אוגוסט. יד2 רשם שיעור חשיפה של 28.9% - הגבוה ביותר שלו מאז יולי 2010.
אתר וואלה, הממוקם במקום הרביעי, רשם ירידה קלה ל-65.5%. אתר ynet, הנמצא מאחוריו, רשם עלייה מ-57.1% ל-59.5%.
בזירה הכלכלית רשם אתר "גלובס" עלייה לעומת חודש יולי וסיים את אוגוסט עם שיעור חשיפה של 12.2%. אתר "כלכליסט" רשם ירידה קלה והגיע ל-14.1% בחודש אוגוסט. אתר "דה מרקר" שמר פחות או יותר על שיעור חשיפה דומה וסיים את אוגוסט עם 13.4%.
בגלישה ממקומות העבודה הגיע אתר "גלובס" לשיעור חשיפה של 12.2%. לשיעור חשיפה דומה הגיע גם אתר "כלכליסט", בעוד אתר "דה מרקר" רושם שיעור חשיפה של 11.4%.
סקר האינטרנט של TNS טלסקר נערך בקרב במדגם מייצג של כ-800 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה.
סקר TIM חשיפה שבועית לאתרים נבחרים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.