חברת יוניליוור משקיעה 10 מיליון שקל בהחדרת סדרת מוצרים לטיפול בקשקשים תחת המותג clear.
הפעילות כוללת קמפיין נרחב ואירועי קד"מ בנקודות המכירה.
הסדרה עצמה כבר הושקה ביותר מ-40 מדינות, והפרזנטורים הם כריסטיאנו רונאלדו וסאטי קזנובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.