משרד התיירות נערך לעונת הסתיו-חורף: ישקיע כ-40 מיליון שקל בשיווק ישראל בעולם כיעד תיירותי אטרקטיבי לחודשים ספטמבר-דצמבר.
במשרד התיירות מדגישים כי אין מדובר בתגובה לאירועים הפוליטיים באזורינו, אלא בקמפיין פרסומי שתוכנן מראש במסגרת תוכנית העבודה השנתית של המשרד לשנת 2011, שתקציבה הכולל עומד על 260 מיליון שקל.
קמפיין סתיו-חורף 2011 יכלול פרסום חוצות ופרסום במדיה הכתובה, בכתבי עת תיירותיים, בתחנות רדיו וטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות ב-10 מדינות, ובראשן: ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד ומדינות סקנדינביה; וכן במדינות "חדשות" המגלות עניין תיירותי בישראל כמו פולין וברזיל.
במסגרת הקמפיין תוצג ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי המתקיימים בה, ובהתאם למיצובה כ"ארץ הקודש" ובסימן דת, היסטוריה ותרבות.
במסגרת הקמפיין יבלטו האתרים בירושלים, ים המלח, תל-אביב ואילת ומוקדי תיירות בגליל ובנגב.
אל פעולות השיווק יעשו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות האמורות, הכוללות השתתפות בירידים וסמינרים וגיוס סיטונאים חדשים ועוד.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אמר היום (א'): "עונת הסתיו היא עונה אטרקטיבית ביותר בתיירות לישראל, ולשכות משרד התיירות ברחבי העולם פועלות באינטנסיביות בכדי להגדיל את הביקושים לביקור בארץ. יציבותה של התיירות הנכנסת לישראל, על אף האירועים האזוריים והעולמיים, הכלכליים והפוליטיים, מהווה עוגן כלכלי חשוב התורם למשק המדינה בהכנסות ובתעסוקה".
על-פי משרד התיירות, מתחילת השנה ועד לחודש אוגוסט הגיעו לישראל 2.2 מיליון תיירים - ירידה של כ-2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד; ואילו ההכנסות מתיירות הנכנסת בלבד (לא כולל טיסות) במחצית הראשונה של השנה נאמדות ב-8.2 מיליארד שקל, לעומת 7.1 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 15%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.